Γιατί όλοι γελάμε στην ίδια γλώσσα ...
Στίχος τραγουδιού.
Το "Σ' αγαπώ" στα μαθηματικά.
Α΄ ΜΑΘΗ (ΜΑ) ΤΙΚΕΣ ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΕΣ
Ή ΑΣΤΕΙΕΣ - ΠΑΡΑΞΕΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ
Τα μαθηματικά της καρδιάς.
Γραφική παράσταση της παραπάνω εξίσωση
Ρολόι δώρο για τα γενέθλια ενός μαθηματικού!
Θα μπορούσε να είναι και
πρόβλημα μαθηματικών :
Πόσο είναι το εμβαδόν του
βατράχου; Το τετράγωνο έχει
πλευρά 20cm.
Μια νύχτα πριν το τεστ στα μαθηματικά!
B΄ ΑΠΟ ΓΡΑΠΤΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ.
1. ΤΟ ΑΥΤΑΠΟΔΕΙΚΤΟ.
2. ΜΗΝ ΚΡΕΜΑΣΤΕΙΤΕ ΚΙΟΛΑΣ!
3. ΕΤΣΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΑ ΟΡΙΑ!
Γ΄ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ
Και ο καθηγητής απαντά :
- Ο Θεός παίρνει άριστα κι εσύ απορρίπτεσαι!
5. Πόσοι μαθηματικοί χρειάζονται για να αλλάξουν μια λάμπα
στην αίθουσα διδασκαλίας ;
Απάντηση : Κανένας. Το αφήνουν ως άσκηση στους
μαθητές τους.
6. Μαθηματικός : Πόσο κάνει Γιώργο 8 - 8;
Γιώργος : Εεεεε! Δεν ξέρω κύριε.
Μαθηματικός : Σκέψου καλύτερα . Αν έχεις 8 κεράσια και
φας και τα 8 τι θα σου μείνει;
Γιώργος : Κατάλαβα κύριε. 8-8 μας κάνει 8 κουκούτσια!
7. ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΜΕ ΠΟΝΤΙΟΥΣ
Πως πέθανε ο τελευταίος Πόντιος εφευρέτης;
Απάντηση : Του καρφώθηκε μια ιδέα στο κεφάλι.
Πως πέθανε ο τελευταίος Πόντιος μαθηματικός;
Απάντηση : Χάθηκε στο άπειρο.
Πως πέθανε ο τελευταίος Πόντιος μαθητής;
Απάντηση : Σκοτώθηκε στο διάβασμα.
13. ΞΑΝΑ ΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΙ Η ΛΑΜΠΑ
Πόσοι μαθηματικοί χρειάζονται να αλλάξουν μια λάμπα;
Απάντηση : Κανείς. Όλοι όμως γνωρίζουν να αποδείξουν ότι είναι δυνατόν να αλλαχθεί η λάμπα.
Απόδειξη : Καμία γάτα δεν έχει 8 ουρές. Μια γάτα έχει μια περισσότερη ουρά από καμία γάτα. Άρα μια γάτα έχει 8+1 = 9 ουρές. Ο.Ε.Δ ( όπερ έδει δείξαι = αυτό που θέλαμε να αποδείξουμε).
- "Συγνώμη, μήπως ξέρετε που βρισκόμαστε;"
Ο άντρας κοιτάει για λίγο γύρω του, σκέφτεται και λέει:
- "Βρίσκεστε στη μέση ενός λιβαδιού."
Οι φίλοι τον ευχαριστούν και φεύγουν. Όταν απομακρύνονται κάπως, λέει ο ένας στον άλλο:
- "Αυτός ήταν μαθηματικός!"
- "Που το κατάλαβες;" ρωτάει ο άλλος.
- "Πρώτον σκέφτηκε πριν απαντήσει και δεύτερον έδωσε μια σωστή απάντηση με ακρίβεια, που όμως δε μας χρησιμεύει σε τίποτα!"
Πάνε λοιπόν, βρίσκουν το βαρκάρη και ξεκινάνε. Μετά από λίγα λεπτά ρωτάει ο μαθηματικός το βαρκάρη:
-Ξέρετε τίποτα από Μαθηματικά;
-Όχι, λέει ο βαρκάρης.
-Κρίμα χάνετε το 1/8 της ζωής σας, λέει ο μαθηματικός.
Απορεί ο βαρκάρης, αλλά συνεχίζει την πορεία του. Μετά από λίγο ρωτάει ο φυσικός το βαρκάρη:
-Ξέρετε τίποτα από Φυσική;
-Όχι, λέει ο βαρκάρης, εγώ ένας απλός βαρκάρης είμαι.
-Κρίμα χάνετε το 1/4 της ζωής σας, λέει ο φυσικός.
Νευριάζει λίγο ο βαρκάρης, αλλά συνεχίζει. Μετά από λίγο το ρωτάει κι ο γιατρός:
-Ξέρετε τίποτα από Ιατρική;
-Όχι άνθρωπε μου πού να ξέρω εγώ από Ιατρική;
-Κρίμα χάνετε το 1/2 της ζωής σας, λέει ο γιατρός.Νευριάζει τότε πολύ ο βαρκάρης, αναποδογυρίζει τη βάρκα, τους πετάει και τους τρεις στο νερό και τους λέει:
-Ξέρετε τίποτα από κολύμπι;
Λένε και οι τρεις μαζί:
-Όχι!
-Κρίμα! Xάνετε όλη σας τη ζωή!!
ΠΡΟΦΑΝΩΣ = Έχει 7 πίνακες απόδειξη και βαριέμαι να τη γράψω
ΤΕΤΡΙΜΜΕΝΟ = Άμα δεν ξέρεις να το βγάζεις αυτό, είσαι σε λάθος τμήμα
ΧΩΡΙΣ ΒΛΑΒΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ = Τώρα σιγά μην κάθομαι να σου εξηγώ τα πάντα, βρές τα υπόλοιπα και τις συνέπειες μόνος σου
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ= …αλλά θα μας πάρει περίπου δύο βδομάδες και -πάλι- βαριέμαι
ΑΥΤΟ ΕΛΕΓΞΤΕ ΤΟ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ = Ρε πόσο μα πόσο βαριέμαι. Άσε που δεν είμαι σίγουρος για το τι θα βγεί..
ΛΥΣΤΕ ΤΟ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΣΤΟ ΠΡΟΧΕΙΡΟ : Η βαρεμάδα μου είναι σε προχωρημένη κατάσταση.Λύστε εσείς να ηρεμήσω εγώ.
19. Γιατί τα μαθηματικά είναι λυπημένα;
Απάντηση : Γιατί έχουν έχουν πολλά προβλήματα και μερικά είναι άλυτα.
20. Ερώτηση : Τι είναι η πρόταση : " Σαρανταπέντε μάστορες και εξήντα μαθητάδες;"
Απάντηση φιλολόγου : Στίχος από δημοτικό ποίημα"
->
Απάντηση μαθηματικού : Έστω το διάνυσμα α = μάστορες και το
->
β = μαθητάδες . Άρα η πρόταση γίνεται :
-> ->
45 α + 60 β. Πρόκειται δηλαδή για έναν γραμμικό συνδυασμό των διανυσμάτων.
21. KAI ΛΙΓΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΩΤΕΡΩΝ ΧΡΟΝΩΝ
Ο Μπίλ είναι στο σχολείο
και η δασκάλα κάνει ερωτήσεις στην ιστορία.
Δασκάλα:
Τι λέμε Γερμανική κατοχή παιδί μου!
Μπίλ:
Το συνολικό χρόνο,
που έχει η Γερμανική ομάδα,
στα πόδια της τη μπάλα κυρία!
Δασκάλα:
Απαράδεκτος!
Να ρωτήσεις στο σπίτι τη γιαγιά σου
και να μας το πεις αύριο!
Την άλλη μέρα στο σχολείο …
Δασκάλα:
Μπιλ ρώτησες τη γιαγιά σου;
Μπίλ:
Ναι κυρία!
Δασκάλα:
Και τι σου είπε;
Μπίλ:
<<Άστο παιδάκι μου!
Καλύτερα να μη το μάθεις ποτέ σου!>>
22. Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ
Ο γιος του παπά της ενορίας, μόλις πήρε την άδεια οδήγησής του, και ρώτησε τον πατέρα του αν θα μπορούσε πλέον να οδηγεί το αμάξι της οικογένειας. Ο παπάς μόλις το ακούει αυτό του λέει:
- Ακου γιε μου, θα κάνουμε μια συμφωνία: Όταν περάσεις όλα τα μαθήματα που χρωστάς στη σχολή σου, βγάλεις το σκουλαρίκι και κόψεις τα μαλλιά σου, θα σου δώσω το αμάξι.
Περνάει λοιπόν κανένα δίμηνο, και ο γιος ξαναρωτάει τον πατέρα του για το αμάξι, οπότε ο πατέρας του του λέει: - Ξέρεις γιε μου, είμαι πολύ περήφανος για σένα! Στην εξεταστική πέρασες όλα τα μαθήματα, έβγαλες το σκουλαρίκι, αλλά δεν έκοψες τα μαλλιά σου!
- Ξέρεις μπαμπά... απαντάει ο γιος, το ξανασκέφτηκα αυτό με τα μαλλιά, και είδα ότι και ο ίδιος ο Χριστός και οι μαθητές του είχαν μακριά μαλλιά...
Και συμπληρώνει ο πατέρας του:
- ...Ναι, και όπου πήγαιναν, πήγαιναν με τα πόδια
23. Καθηγητής : Πόσο κάνει 6 φορές το 7;
Μαθητής : 42
Καθηγητής : Πολύ ωραία! 7 φορές το 6 ;
Μαθητής : 24.
24. Τι λέει το μηδέν όταν συναντάει το οκτώ;
Απάντηση 1 : Ωραίο καπέλο !
Απάντηση 2 : Ωραία η ζώνη σου !
25. Τι λέει το μηδέν στο έξι;
Απάντηση : Πετάει μια τρίχα σου!
26. Τι λέει το μηδέν στο δέκα;
Απάντηση: Πάρτο απόφαση δεν σε θέλει. Μην τρέχεις πίσω του συνέχεια ( από το 1)!
27. Τι διαφορά έχει το 9 από το μηδέν;
Απάντηση : Ένα πόδι!
28. Ποια διαφορά έχει ένας μαθηματικός από μία μεγάλη πίτσα;
Απάντηση : Η μεγάλη πίτσα μπορεί να φαγωθεί από μια οικογένεια 4 ατόμων. Ο μαθηματικός δεν τρώγεται με τίποτα!
29. Πως μαλώνει ένας μαθηματικός το παιδί του;
Απάντηση : Σου το είπα ν φορές. Θα σου το πω ν+1 φορές ...
30. Μια γυναίκα ζητά να τις πουν πόσο χρονών νομίζουν ότι είναι.
Ένας λοιπόν πετάγεται και της λέει :
_ 18 μου φαίνεσαι αν δω τα μάτια σου , 19 αν προσέξω το πρόσωπό σου , 20 αν σταθώ στο σώμα σου. Και επειδή έχεις και τα τρία πρόσθεσε να βρεις την ηλικία σου!
31 ΤΟ ΠΥΘΑΓΩΡΕΙΟ ΘΕΩΡΗΜΑ
ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΙΚΗ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΗ ΔΙΑΛΕΚΤΟ.
Το τεσσαράγωνο της αποκατιανής τεντώστρας ορθοστεκούμενου τριγώνου πατσίζει με τη σούμα των καρέ των δύο παϊδιών που στέκονται σούζα και κοπανιούνται κατακούτελα.
32. Καθηγητής : Τι είναι η εξίσωση : 0χ = 0 ;
Αλλοδαπός μαθητής : Διαβατήριο , Κύριε!
Καθηγητής : Τι λες παιδί μου! Ταυτότητα είναι .
Αλλοδαπός μαθητής : Εντάξει , το ίδιο είναι. Εγώ και με ταυτότητα και με διαβατήριο περνάω τα σύνορα.
33. Kαθηγητής : Να μοιράσετε 14 κύβους ζάχαρης σε τρία ποτήρια φραπέ , ώστε σε κάθε ποτήρι να βάλετε περιττό αριθμό κύβων.
Μαθητής : 1 , 1 , 12.
Καθηγητής : Μα το 12 δεν είναι περιττό.
Μαθητής : Μα πως δεν είναι; Αφού είναι περιττό να ρίξουμε 12 κύβους ζάχαρης στο ίδιο ποτήρι καφέ.
34. Πως γελάνε οι μαθηματικοί;
Απάντηση : χχ΄
35. Γιατί οι μαθηματικοί πάνε στην εκκλησία;
Για να μελετήσουν την ακολουθία.
36. Γιατί οι μαθηματικοί παρακολουθούν τις μέλισσες;
Για να τις προσθέσουν κατά μέλι.
37. Λέει ένα βιβλίο μαθηματικών σε ένα άλλο :
- Άσε μου φτάνουν τα δικά μου προβλήματα!
38. Ο κύκλος δεν έχει αρχή ούτε τέλος , εκτός αν σταματήσουμε το
διαβήτη.
39. Ποια είναι η "μαύρη τρύπα " του πολλαπλασιασμού;
Απάντηση : το συμβολο "επί".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου